czwartek, 25 kwietnia 2013

$1

Yoł, Yoł ;D

Od czego by tu zacząć... Może najpierw wprowadzę Was troszkę. Mianowicie, jeżeli chcecię się czegoś o mnie dowiedzieć to zapraszam do zakładki "trochę o mnie", opisałam tam mniej więcej siebie, mój styl i charakterek ;D Kolejna zakładka to "kontakt", możecie pisać na mój adres e-mail, postaram się zawsze odpisać. Na koniec zostaje "Wejdź do mnie...", chodziło mi o reklamowanie, informacje o swoich blogach oraz obserwacjach. Chętnie zobaczę Wasze blogi.

Proszę o szczere komentarze, więc jeśli coś będzie nie tak to piszcie, będę Wam za to wdzięczna ;D

W tym poście może trochę opowiem o czym zamierzam pisać... Mianowicie o sporcie, urodzie, postaram się Wam jakoś pomóc, doradzić ;D Czasem będę pisać o wszystkim i o niczym, a czasem jak już wspominałam będą posty tematyczne.

Wiem, że ten post nie należy do najciekawszych, ale musiałam Was jakoś wprowadzić ;P A więc, to by było na tyle... Yoł, Yoł ;D

11 komentarzy:

  1. Nie no.. Muszę powiedzieć, że.. Yh... No brak mi słów.. Wgl.. Bosze..
    No oczywiście pozytywnie..! Początek zapowiada się interesująco i jestem ciekawa co dalej się wydarzy ;D
    Życzę powodzenia w bloggosferze..! ;3
    Pozdrawiam <33
    Oczywiście zaobserwowałam ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za entuzjazm i proszę o pomoc ;D
      Mam nadzieję, że blog się spodoba.

      Usuń
  2. Blog nie no po prostu świetny! Nic dodać nic ująć ! Aż chce się tu przebywać :D
    Zaobserwowałam i życzę powodzenia w prowadzeniu :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia ::) I wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem jak się rozwiniesz :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Mam nadzieję, że wpadniesz częściej ;D

      Usuń
  5. życze powodzenia, bede tu czesto wpadać :D
    zapraszam do mnie http://elizabecauseiheveyou.blogspot.com/2013/04/chora.html :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;D
      wpadłam do Ciebie, przyznam że fajnie piszesz, postaram się wpadac ;P

      Usuń
  6. Powodzenia w bloggosferze :3

    jeśli masz czas zajrzyj do mnie, a jak Ci się spodoba zaobserwuj: maggie-maggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, każdy blog na pewno odwiedzę ;D zapraszam na opowiadania, które będą się raczej nieregularnie. Pozdrawiam i dziękuję ♥