niedziela, 28 kwietnia 2013

$4

Yoł, Yoł ;D

Wybaczcie spóźnienie.. Miałam lekkiego doła, brak siły i wgl ;/ nie wyspałam się, ponieważ o 23 wrociłam z urodzin od Julki ! Było świetnie, cudnie sie gadało i żartowało, zaczęłam się dogadywać z osobami, których dotychczas nie miałam okazji poznać. Zabawa mogła trwać całą noc. ;D

Dzisiejszy dzień minął szybko, byłam w Decathlonie oraz Deichmannie ;D kupiłam nową torbę ( *.* ) oraz piłkę nożną.  Zdjęcia dodam jutro, bo dziś nie bardzo mam na to czas..

Dziś trochę o muzyce... nie mam jakiegoś ulubionego zespołu, ale bardzo lubię słuchać: South Blunt System, Sean Paul, Pitbull oraz Usher ;D lubię piosenki szybkie, wpadające w ucho, ale nie pogardzę np. Adele. Lubię także rap, ponieważ to jedne z niewielu piosenek, które mówią o prawdziwym życiu. Czasem trzeba się odciąć od wszystkiego i posłuchać... Ważne żeby to także rozumieć..


Grubson, NPWM ( Najlepszy Przekaz W Mieście; nie znany z Must be the music ;P ) no i znów South Blunt System ;D To by było na tyle.. Yoł, Yoł ;D


4 komentarze:

  1. Niby o wszystkim i o niczym, ale zawsze coś jest..;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę zakupów *_* W sumie sama dawno na nich nie byłam ;]
    A co do muzyki to ja również lubię słuchać PitBulla , Ushera i Adele :) Do reszty wykonawców nic nie mam, ale nie za bardzo jestem w temacie a propos ich muzyki :) Może kiedyś posłucham ;*

    http://lily-vegas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czeli ty takze za sportem ? ;D posłuchaj, bo warto xd

      Usuń

Dziękuję za komentarz, każdy blog na pewno odwiedzę ;D zapraszam na opowiadania, które będą się raczej nieregularnie. Pozdrawiam i dziękuję ♥