sobota, 27 kwietnia 2013

$3

Yoł, Yoł ;D

Dziś na początek opiszę Wam mój dobrze zapowiadający się weekend. Mianowicie, wybieram się do Julki na jej urodziny, będą moi przyjaciele i znajomi ;D bardzo się cieszę i nie mogę się doczekać ! xD

Pomyślałam, że mój blog będzie się opierał na poradach i sporcie, dlatego dziś opiszę Wam moje marzenia związane z trenowaniem piłki ręcznej oraz co chciałabym osiągnąć.

Od jakiegoś czasu nie wiedziałam jak spożytkować wolny czas, myślałam dość długo, aż wpadłam na pomysł z treningami ;D nie wiem czy dam rade i jak sobie poradzę, ale wiem że przyjaciele będą mnie wspierać.
Przede wszystkim od dziecka marzyłam o karierze sportowej. Zaczęło się od zwykłego kopania w piłkę. Przez parę lat mnie to nie nudziło..Kochałam to ♥ W podstawówce zapał do piłki nożnej przeniósł się na siatkówkę.. Byłam blisko zapisania się do drużyny, ale bałam się, że nie dam rady pogodzić sportu z nauką. Byłam zawiedziona i zła na siebie, bo w gimnazjum wcale nie ma aż tyle nauki.
Jak już pewnie zauważyliście jestem bardzo zmienna ;D w gimnazjum siatkówka przestała mnie kręcić ( po 3 latach xD ) i przerzuciłam się na... piłkę ręczną. Tym razem jednak wzięłam się do tego porządnie. Zaczęłam poprawiać kondycję i prawdopodobnie po majówce zapisuję się na trening ;P
Jednak znowu zaczęła mnie kręcić piłka nożna ( dzięki kolegom ze szkoły ).


Na tym chyba zakończę, dzisiejsze przynudzanie. Jeśli ktoś byłby zainteresowany to postanowiłam założyć nową zakładkę o sporcie, powinna się pojawić dziś lub jutro. Tutaj będę pisać o dniu codziennym oraz porady, a tam będę wszystkie posty poświęcała sporcie ;P

3 komentarze:

  1. Muszę przyznać rację.. nasz weekend zapowiada się bardzo ciekawie ;)
    A co do sportu.. to obojętnie co byś wybrała będziemy cię wspierać :)
    Pozdrawiam <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa historia z tymi Twoimi sportami :) Fajnie, że w końcu znalazłaś coś dla siebie - życzę powodzenia w trenowaniu ! Ja jednak zostaję przy siatkówce :)

    + Naprawdę fajny blog, pisz dalej ;) Dodaję do obserwowanych i będę wpadać częściej ;**

    http://lily-vegas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za miłe słowka ;D ja oczywiscie do Cb tez będę regularnie wpadac

      Usuń

Dziękuję za komentarz, każdy blog na pewno odwiedzę ;D zapraszam na opowiadania, które będą się raczej nieregularnie. Pozdrawiam i dziękuję ♥