piątek, 26 kwietnia 2013

$2

Yoł, Yoł ;D

Nie wiem od czego zacząć.. tyle tematów do zrealizowania ;D Może na początek opiszę Wam moje życie codzienne i wspomnę o moich przyjaciołach.

No więc... chodzę do gimnazjum ;D Przyznam, że bardzo się z tego cieszę, ponieważ właśnie tam poznałam moich przyjaciół, ale o tym później..kontynuując, moim ulubionym przedmiotem jest WF ( ♥ ) oraz ... matematyka O.o wiem dziwne, ale jednak. Jeżeli ktoś lubi sport i się tym interesuje, to zapraszam, będę czasem pisać o różnych dyscyplinach. Mówiąc dalej, po szkole jem obiad i koło 17-18 robię zadanie domowe. Jednak lubię po szkole spotkać się ze znajomymi, pogadać, zwierzać się itd. Posty będę dodawać raczej koło 19. Hm.. To by było chyba na tyle.. Mam dość monotonne życie, lecz staram się znaleźć hobby i urozmaicać je. Prawdopodobnie zapiszę się na trening z piłki ręcznej i myśle, że może być to ciekawe doświadczenie.

Teraz trochę o moich przyjaciołach, mianowicie... Nazywają się Karol, Natka i Julka.
Karola poznałam dopiero w gimnazjum, ale jakoś od razu wiedziałam, że jest rozgadanym wariatem jak ja xD
Natka i Julka przyjaźnią się od 3 klasy podstawówki, a że chodziłyśmy do osobnych klas (one do B, ja do A) nigdy nie miałyśmy zbyt dobrego kontaktu. Dopiero w gimnazjum, gdy trafiłyśmy do tej samej klasy załapałyśmy kontakt, dzięki nim zaczęłam się więcej śmiać i często nie umiem przez to być poważna ;D Powiem wprost są szczere, mądre, zabawne, mają bardzo cięte riposty oraz co najważniejsze... Mogę im wszystko powiedzieć, potrafią mi doradzić i mnie wysłuchać. Kocham je za to ;*

Tak się składa, że one także prowadzą blogi ;D więc gdybyście mieli chwilkę lub dwie to wpadnijcie do nich - Natka i Julka.





A więc, to by było na tyle.. Yoł, Yoł ;D

5 komentarzy:

  1. Wariat jak ty.. no wiesz to jest mało powiedziane ;D Zapisz się na ten trening zawsze to jakieś urozmaicenie codzienności..;) Trzymamy za Ciebie kciuki! ;*
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. A mówimy o tym kochanym wariacie ? ;D czy o Was, hahaha

    Dzięki, naprawdę Wasz doping jest bardzo potrzebny ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no o wariacie, wariacie ;p O nas? ależ skąd! ;D

      Usuń
  3. Jejku dziękuję, tak pięknie o nas napisałaś, że aż mi się łza w oku zakręciła ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, każdy blog na pewno odwiedzę ;D zapraszam na opowiadania, które będą się raczej nieregularnie. Pozdrawiam i dziękuję ♥