wtorek, 30 kwietnia 2013

$5

Yoł, Yoł ;D

Na dziś przygotowałam post o moim ubiorze, włosach i wgl wyglądzie ;D

Na początek.. czego nie może zabraknąć w mojej szafie, mianowicie:
- jeansów, rurek,

- zwykłych, wygodnych T-shirtów,
- moich kochanych butów ! Najlepiej z Vty ( mam takie jakie są na zdjęciu ;D ),
- bluzy,

- na koniec, kraciaste koszule.. na razie mam dwie, ale zamierzam kupić jeszcze kilka ;D


Teraz trochę o włosach.. no cóż są długie i nie zawsze kręcą się tam gdzie bym chciała ;P najczęściej mam je rozpuszczone ' na wiatr ' xD Czasem mam dwa lub jeden kucyk ;P

Co do makijażu... niestety nic wam nie podpowiem, ponieważ sama potrzebuję często rad ;P nie maluję się, niby to dziwne, ale jakoś nie kręci mnie to no i wyznaję zasadę " ładna makijażu nie potrzebuje " hahahaha ;D niestety mi by się przydał :C

Raczej wszystkie ubrania kupuję w C&A, a buty w Deichmannie. W związku z majówką, będę dodawać posty codziennie ;D jeśli macie jakieś pytania piszecie w komentarzach. To by było na tyle... Yoł, Yoł ;D

6 komentarzy:

  1. Widzę, że coraz bardziej się rozkręcasz. Styl niby zwykły, ale ma w sobie to coś ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz racja, z tym, że ładna makijażu nie potrzebuje :)
    Obserwujemy?
    Zapraszam serdecznie :)
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj te buzy ze smerfami. Powodzenia ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. masz rację że się nie malujesz xd

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ostatnio się lubuję w obcisłych bokserkach :P

    OdpowiedzUsuń
  6. 27 year-old Sales Associate Arthur Kleinfeld, hailing from Rimouski enjoys watching movies like Doppelganger and Community. Took a trip to Yin Xu and drives a Ferrari F2004. moj blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, każdy blog na pewno odwiedzę ;D zapraszam na opowiadania, które będą się raczej nieregularnie. Pozdrawiam i dziękuję ♥