środa, 1 maja 2013

$6

Yoł, Yoł ;D

Na dziś przygotowałam recenzję książki, może nie każdy lubi takie, ale ja uwielbiam ♥ więc jeśli macie coś na wzór tej, to piszcie w komentarzach, bo chętnie przeczytam.

Mianowicie mówię o książce Zwiadowcy cz.1 - Ruiny Gorlanu ! ;D

Autor: John Flanagan

Kategoria: Fantasy

Seria: Zwiadowcy

Ilość stron: 320

Opis książki:  Przyszłość piętnastoletniego Willa zależy od decyzji możnego barona. Sam Will najchętniej zostałby rycerzem, ale drobny zwinny nie odznacza się tężyzną fizyczną, niezbędną do władania mieczem. Tajemniczy Halt proponuje chłopakowi przystanie do zwiadowców ludzi owianych legendą, którzy, jak wieść niesie, parają się mroczną magią, potrafią stawać się niewidzialni... Początek nauki mistrza Halta to jednocześnie początek wielkiej przygody prawdziwej męskiej przyjaźni.


Moja opinia: Mówiąc szczerze nie czytam teraz zbyt wiele, a tą książkę przeczytałam przez przypadek i... totalnie się zakochałam ♥ Prawie w ogóle nie ma opisów przyrody, cały czas dzieje się coś nowego, do końca nie wiadomo co się wydarzy. Piękna opowieść o przyjaźni i odwadze. Naprawdę niesamowita historia ! ;D




Chcę też wspomnieć o wczorajszym pięknym meczu ! ;D Jestem fanką Realu Madryt, myślę, że sezonowcem nie jestem. Do końca wierzyłam, że wygrają, Karim Benzema oraz Sergio Ramos pokazali, że nie tylko Cristiano Ronaldo może strzelać zachwycające gole ! ;P Cudowna końcówka, nie mogłam oderwać oczu. Gratulacje dla BVB i powodzenia na Wembley !
To by było na tyle... Yoł, Yoł ;D



2 komentarze:

  1. Ja nie przepadam za tego typu książkami, ale wydaje się być fajna ;)
    Powodzenia ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam
    http://dagi-dasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, każdy blog na pewno odwiedzę ;D zapraszam na opowiadania, które będą się raczej nieregularnie. Pozdrawiam i dziękuję ♥