poniedziałek, 6 maja 2013

$11

Yoł, Yoł ;D

Na dziś nie przygotowałam żadnego tematu. Wolę Wam opowiedzieć co się u mnie działo. No o majówce niestety wolałabym zapomnieć. Pogoda była.. no jedna wielka masakra. Rozpogodziło się dopiero w sobotę, którą spędziłam u Natki. Miała do nas dołączyć także Julka, ale plany się pokrzyżowały. Wczoraj... co tu dużo gadać, pouczyłam się trochę i oglądałam film pt.: "Szybcy i Wściekli". Na całe szczęście dzisiejszy dzień był o wiele ciekawszy.

Lekcje zaczęłam zgodnie z planem dwoma wf. Pograłyśmy w koszykówkę ( nie wiem dlaczego akurat to.. jak gramy to wyglądamy jak zwierzęta w zoo xD ) później biegałyśmy przez 10 min. Następny angielski, tu akurat nie mam czego opowiadać, ponieważ lekcja przebiegła bardzo spokojnie, a to przy mojej grupie bardzo dziwne ;D Matematyka to było coś.. Po majówce mój kolega nie potrafił tabliczki mnożenia, więc zapowiadało się ciekawie. Dobrze, że mamy wyrozumiałą nauczycielkę. Na koniec biologia, więc jak zwykle przegadaliśmy całą godzinę ;P

Jak widzicie mam bardzo nudne i monotonne życie, które urozmaica zabawny kolega, teksty przyjaciółek oraz drażnienie się z moim przyjacielem ;D próbuję to zmieniać i nawet zaczęło mi to wychodzić, lecz o tym opowiem jutro. To by było na tyle... Yoł, Yoł ;D








6 komentarzy:

  1. Fajne macie lekcje. :)
    Ładne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nasza klasa jest nieobliczalna ;D Nawet nie trzeba kupować biletów do zoo, bo mamy je za darmo ;) Bardzo podobają mi się inspiracje ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne macie lekcje zazdroszczę.
    ładne zdjęcia :)
    dziękuję za komentarz
    Obserwuję :)

    Pozdrawiam
    amazing-life-girl

    OdpowiedzUsuń
  4. moja klasa nawet nie przypomina zoo :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tam, przyjaciele właśnie sprawiają, że takie aż monotonne to Twoje życie nie jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjaciele są najważniejsi :)
    fajne obrazki :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, każdy blog na pewno odwiedzę ;D zapraszam na opowiadania, które będą się raczej nieregularnie. Pozdrawiam i dziękuję ♥