niedziela, 19 maja 2013

$20

Yoł, Yoł ;D

Wróciłam ! ;D w każdym tego słowa znaczeniu. Pozwólcie, że wytłumaczę moją nieobecność, nudne pisanie i całą resztę..

Mianowicie, miałam bardzo słaby tydzień - wprost zawalony, najchętniej cofnęłabym czas do środy. Mniej się uczyłam, prawie w ogóle, mało czasu z przyjaciółmi ( czas bez przyjaciół czasem straconym ), całe dnie przed laptopem, słuchając muzyki i myśląc. Gdyby nie pomoc Julki i Karola... no cóż, kartkówki i zadania domowe porządnie bym zawaliła. Żałuję straconego czasu, kłótni, jakoś ten tydzień mi totalnie nie wyszedł. Olałam ćwiczenia, sport no totalna masakra. Wierzyłam w każdą głupotę ( tutaj pozdrowienia dla mojego przyjaciela - ostrzegam odpłacę Ci się ;D ) ogólnie przepraszam. Od dziś to zaczynam nadrabiać - z góry dziękuję Wam i przyjaciołom za cierpliwość ;D



Zaczynam od zaraz, dzisiaj pojawi się pierwszy rozdział opowiadania. Pojawi się około godziny 19 w zakładce ' Porwanie ' ;P Serdecznie zapraszam do czytania i z góry proszę, aby swoje blogi reklamować w zakładce ' Spam ♥ Reklamy ♥ Zaproszenia '. Wszystkie linki zobaczę.

No cóż ;D dzisiaj już chyba więcej nie zabazgram, obiecuję poprawę i bardzo przepraszam, tym bardziej moich przyjaciół ;) Obrazki pod postem są szczere, a ostatni bardzo zmotywował mnie do działania ;D Myślę, że opowiadanie Wam się spodoba, czekam na szczere komentarze ( jeśli coś będzie nie tak to piszcie na forum lub na mój email ;D ) To by było na tyle... Yoł, Yoł ;D









3 komentarze:

  1. Mój tydzień też trochę zawaliłam. Od czego są przyjaciele, choć przyznam że odpałów było dużo :)Też pomogłaś mi ;D
    Pozdrawiam i czekam na to opowiadanko ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. też miałam beznadziejny tydzień ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno przeczytam to opowiadanie.
    Mi dla odmiany ten tydzień zapowiada się słabo ;/.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, każdy blog na pewno odwiedzę ;D zapraszam na opowiadania, które będą się raczej nieregularnie. Pozdrawiam i dziękuję ♥