sobota, 11 maja 2013

$15

Yoł, Yoł ;D

Wybaczcie, że wczoraj nie pisałam, ale wróciłam dopiero o 20 ;D Jestem po pierwszym treningu z piłki ręcznej. Chodzi mało osób, ale jest bardzo fajnie, lekki wycisk, dzisiaj mnie całe nogi bolą, wargę mam rozciętą ( po bardzo nieprzyjemnym podaniu piłki xD ). Po treningu poszłam popatrzeć na mecze moich kolegów z klasy, niestety nie poszło im zbyt dobrze. Jeden z nich strzelił jedną bramkę na wszystkie mecze, mój przyjaciel jest poobijany, no ale grali spoko, bardzo miło się gadało i patrzyło na nich. Mi się podobało, dzień zaliczyłam do udanych.



Dziś mam nieco inne plany. Mianowicie idę na urodziny do restauracji, więc trochę potańczę i pogadam. Sukienka już przygotowana, włosy mam ułożone, nic tylko czekać ;D Nie wiem czy dam radę jutro napisać posta ( pewnie będę zmęczona i bez pomysłów ), więc z góry przepraszam ;P
Zostawię wam pytanie " Jakieś plany na weekend ? "
To by było na tyle... Yoł, Yoł ;D




9 komentarzy:

  1. już wróciłam z wyjazdu, mój blog znowu rusza z kopyta ;) obiecałaś ze bedziesz zaglądać. mam nadzieje zenie zieniłąś zdania ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. udanej imprezy :3 treningi zawsze spoko

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanej imprezy, napisz później jak było ;) Miejmy nadzieję, że następnym razem chłopakom pójdzie lepiej ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanej imprezy :) Czekam na relację ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też nie przepradam -,-

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, każdy blog na pewno odwiedzę ;D zapraszam na opowiadania, które będą się raczej nieregularnie. Pozdrawiam i dziękuję ♥