poniedziałek, 13 maja 2013

$16

Yoł, Yoł ;D

Można powiedzieć, że wróciłam, po udanej zabawie i odpoczynku będę już pisać regularnie.
Jutrzejszy dzień nie zapowiada się dobrze... 3 kartkówki i poprawa z polskiego. Nic tylko się pouczyć ;D
No cóż dziś trochę o przyjaźni. Co to jest ? Jak ją rozpoznać ? Zainteresowanych zapraszam do przeczytania...

Przyjaźń... jest wiele znaczeń tego słowa. Może to być rodzeństwo, rodzina lub ktoś z klasy. Jest to ' druga połówka ', osoba bez której nie da się rady. Ktoś kto wie co to przyjaźń, wie także jakie to ważne i cudowne uczucie ;D Przyjaciel/przyjaciółka to osoba, z którą się dogadasz bez słów, wystarczy że spojrzysz jej w oczy i wiesz o co chodzi. Tylko przyjaciel rozpozna radość w Twoich oczach, tylko ta osoba zobaczy, że potrzebujesz pomocy. Często wystarczy spojrzenie lub wtulenie się do przyjaciela i od razu robi się lżej na sercu, wiadomo że ma się kogoś bliskiego.

Jest wiele wartości, które się ceni: szczerość, umiejętność słuchania i doradzenia, zaufanie, pomoc.

Prawdziwy przyjaciel nie zostawi Cię w potrzebie. Nie musisz go prosić o pomoc - sam przyjdzie. Nie wyśmieje Cię, gdy reszta będzie płakać ze śmiechu. Pomoże Ci wstać, gdy upadniesz. Gdy zobaczy smutek w Twoich oczach, uśmiechnie się i głęboko spojrzy Ci w oczy. Nigdy Cię nie zostawi.



Jednak przyjaciel to osoba, która będzie się z Tobą śmiać nawet jak nikt nie będzie Was ogarniać. Zawsze chętnie z Tobą pójdzie. Potrafi odróżnić żart od obrażania. Nie wykorzysta Cię, pomoże Ci nawet w głupi sposób i niewidoczny dla innych.


Ja znalazłam trojkę przyjaciół, którzy mnie rozumieją, pomagają mi i wspierają mnie. W ciężkich chwilach wystarczy, że popatrzę na mojego przyjaciela i od razu uśmiech pojawia się na twarzy. Pomaga mi nawet w ciężko zauważalny sposób ( 'odwrócił uwagę' nauczycielki, gdy wyglądało jakbym ściągała ) ;D Mogę się z nim obrażać, śmiać, żartować i poważnie rozmawiać. Jak się 'uczyć' to z nim, jak śmiać to z nim ( śmiać na wszystkie możliwe sposoby ) xD
Co do moich przyjaciółek.. długo by gadać. Słuchały mnie nawet jak mówiłam bez sensu, pomagają mi, śmieją się ze mną ze wszystkiego - dosłownie, nawet z mojego śmiechu, są ze mną szczere. Nic tylko dziękować za takich przyjaciół - nikomu tak nie ufam jak tej trójce ;D

Na kilka następnych dni szykuję podobne posty, zainteresowanych zapraszam i proszę o komentarze ;) to by było na tyle... Yoł, Yoł ;D







6 komentarzy:

  1. Jak najbardziej zgadzam się z pierwszym obrazkiem. O fałszywą przyjaźń nie warto walczyć. Doskonale pamiętam ten Wasz incydent ;D Czekam na więcej takich postów! <3
    Buźka^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również jestem szczęśliwa, że w końcu udało mi się znaleźć tak wspaniałych przyjaciół. Nie wiem co bym bez Was zrobiła :) Już oczekuję kolejnych notek ;D
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam kilkoro przyjaciół bez których nie wyobrażam sobie życia :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bez przyjaźni nie wyobrażam sobię życia, ale tylko bez tej szczerej

    OdpowiedzUsuń
  5. Pryjaźń jest najważniejsza ♥ :D
    Świetny post ; )

    Pozdrawiam :P
    + Zapraszam do mnie :
    http://loveinmyworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia na kartkówkach :)
    Przyjaciele są jak ciche anioły które podnoszą nas kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać.
    z ostatnim obrazkiem się nie zgadam. Miałam przyjaciela. I żadne z nas się w sobie nie zakochało.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, każdy blog na pewno odwiedzę ;D zapraszam na opowiadania, które będą się raczej nieregularnie. Pozdrawiam i dziękuję ♥