środa, 8 maja 2013

$13

Yoł, Yoł ;D

Przepraszam za wczorajszego posta ;/ nie miałam jednak w ogóle czasu żeby cokolwiek innego napisać. Dziś myślę, że się poprawię. Mianowicie opowiem o moich marzeniach i zmianach w życiu. Może Was to nie interesuje lub będzie to nudne, ale chcę się tym z wami podzielić.

Zacznę od marzeń. Takich prawdziwych jak niektórzy niestety nie mam, ale za to wiem, że osiągnę to co zechcę. Chciałabym (zabrzmi to dziwnie) zmieniać świat.. Choćby zaczynając od mojej małej gminy i mojej miejscowości. Planuję zostać nauczycielem, ale nie takim na którego się najeżdża, który źle uczy czy taki który za dużo wymaga. Marzę zmienić podejście do nauki innych. Kolejny plan to sportowiec, nie wiem czy to wypali, ale dążę do tego już teraz. Mam motto... NEVER GIVE UP ! Nigdy się nie poddawaj ! ♥ Tym się kieruję i nigdy się nie poddam.

Teraz zmiany w życiu... no cóż, mój dzień wyglądał tak: szkoła, obiad,Facebook, GG, nauka, spać -,- stwierdziłam, że życie jest za krótkie by je tak marnować. Zaczęło się od ćwiczeń, sportu i bloga. Zrobiłam plan ćwiczeń, w którym zaznaczam ile brzuszków przysiadów zrobiłam i czy biegałam. Chcę poprawić moją figurę i kondycję ;D

Na razie planuję:
* pomóc moim kochanym przyjaciołom w nauce,
* więcej czasu przeznaczyć na sport i ćwiczenia,
* zmobilizować się do działania, myśleć nad przyszłością,
* częściej się uczyć,
* jak najwięcej poświęcać czasu przyjaciołom, którzy są dla mnie wszystkim i mam nadzieję, że o tym wiedzą.


To chyba koniec, jak widzicie najbardziej cenię sobie w życiu przyjaciół, których długo szukałam ;D Jeśli macie jakieś pytania to piszcie justynajusti1999@gmail.com. Mam dziś sporo zdjęć, myślę, że się spodobają. To by było na tyle... Yoł, Yoł ;D









6 komentarzy:

  1. Takie posty z przemyśleniami lubię najbardziej :) Inspiracje cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. moje motto ostatnio to * Middle fingers up, if you don't give a fu*k * i * Dream it, Wish it, Make it* :3

    OdpowiedzUsuń
  3. trzymam kciuki za Twoje marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 'Nigdy nie pozwól by strach przed działaniem wykluczył Cię z gry.'

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooooj, śiwtne marzenia. Będzie je trudno spełnić ;). Ale TRZYMAM ZA CIEBIE KCIUKI <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przejmuj się, ja tez ostatnio nie miałąm czasu pisać, ale już jestem ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, każdy blog na pewno odwiedzę ;D zapraszam na opowiadania, które będą się raczej nieregularnie. Pozdrawiam i dziękuję ♥