niedziela, 26 maja 2013

$27

Yoł, Yoł ;D

Dziś dzień Matki ! ;D Lecz nie o tym będę pisać, ponieważ dostałam nominację do Liebster Award. Jeśli ktoś o tym nie słyszał lub zapomniał jakie są zasady, może je tutaj przeczytać:


„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.” 



Bardzo dziękuję lullaby za nominację, tutaj macie pytania oraz moje odpowiedzi:

 1. Główna cecha mojego charakteru.
 1. Jestem wierna, nigdy nie zostawię w potrzebie przyjaciół. Gdy bronię ich często potem za to obrywam, jednak wiem że warto. Nie potrafię patrzeć jak się ktoś męczy, więc lubię pomagać i doradzać, jednak trzeba sobie zasłużyć

2. Cechy, które cenię u przyjaciół?
2. Szczerość przede wszystkim, muszą być cierpliwi by ze mną wytrzymywać oraz potrafić się bawić - odpały mile widziane ;D

3. Moja główna wada?
3. Jestem bardzo nie cierpliwa oraz czasem mam ostry język.

4. Moje ulubione zajęcie?
4. Kocham słuchać muzyki, grać w piłkę nożną i rozmawiać z przyjaciółmi.

5. Co wzbudza we mnie obsesyjny lęk?
5. Czasem boję się ryzyka, ale najgorsze są PAJĄKI ! -,-

6. Co byłoby dla mnie największym nieszczęściem?
6. Stracić kogoś bliskiego lub zawieść się na kimś.

7. Kim lub czym chciałabym być, gdybym nie była tym, kim jestem?
7. Ciężko powiedzieć, może kimś lepszym, kimś umiejącym naprawiać swoje błędy. Kimś kto zasłuży na takich przyjaciół jakich mam teraz.

8. Ulubieni bohaterowie literaccy?
8. Teraz chciałabym być jak Will ze "Zwiadowców" - zawzięta, dążąca do celu, wierna oraz zrobiąca wszystko aby chronić bliskich.

9. Dar natury, który chciałabym posiadać?
9. Chyba ogień.

10. Błędy, które najłatwiej wybaczam?
10. Niestety nie wiem, jestem wyrozumiała... Wybaczę zdradzenie tajemnic, kłamstwa, które powstały przez brak zaufania do mnie oraz całą resztę, ale jednak uszczerbek na zaufaniu zawsze pozostanie...

11. Jak chciałabym umrzeć?
11. Nie zastanawiałam się... Na razie myślę o bliższej przyszłości, jak osiągnę to do czego zmierzam pomyślę nad tym, a pewnie to trochę potrwa. Jednak dałabym wszystko żeby umrzeć śmiercią naturalną, a nie niespodziewanie w wypadku.



 Nominuję:

- May
- Martha CM
- Kazumi
- Garus
- Rose
- Roxana
- Paulina
- Kama
- Wisienka
- Odliczając kilogramy do wakacji
- Livi

Oto 11 pytań:

1. Jaką masz pasję?
2. Do czego dążysz?
3. Co jest dla Ciebie najważniejsze ?
4. Jakie masz zwierzątka ?
5. Czego Ci w życiu brakuje ?
6. Ulubiony rodzaj muzyki ?
7. Czego najbardziej nie lubisz ?
8. Twój ulubiony kolor ?
9. Jaką gwiazdę chciałabyś/chciałbyś poznać ?
10. Od jak dawna masz bloga?
11. Jakie masz marzenia ? 


Jeszcze raz dziękuję za nominację oraz życzę miłej zabawy ;D wczorajszy mecz skończył się tak jak się spodziewałam - Bayern wygrał. Gratuluję udanego meczu, ponieważ rzadko się zdarza, żeby Finał Ligi Mistrzów był taki emocjonujący. To by było na tyle... Yoł, Yoł ;D

11 komentarzy:

  1. Świetne odpowiedzi, kilka miałabym takich samych! ;D
    Obserwuję i zapraszam do siebie! ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię słuchać muzyki ;)
    Fajny blog :)
    Obserwuję :) Liczę na rewanż :P
    http://www.wspolpracuje-testuje-opisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację :3
    Świetne odpowiedzi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie dziękuję za nominację :) To takie fajne uczucie .
    Postaram się spełnić wszystkie wymagania :)
    Dzieki zadanym pytaniom, można dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy :)
    Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo spodobały mi się Twoje odpowiedzi. Świetnie to wszystko ujęłaś ;)
    Buźka^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje ;)

    Zapraszam do mnie na nowy wpisik ;) ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. też jestem niecierpliwa :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję , i bardzo fajne odpowiedzi ;)

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję nominacji i życzę wszystkim uczestnikom miłej zabawy! :))

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję nominacji!
    Darem natury,który chciałabym posiadać byłby chyba śnieg :D przywróciłabym ukochaną zimę <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, każdy blog na pewno odwiedzę ;D zapraszam na opowiadania, które będą się raczej nieregularnie. Pozdrawiam i dziękuję ♥