czwartek, 9 maja 2013

$14

Yoł, Yoł ;D

Dziś trochę o ćwiczeniach. Mianowicie opowiem o swoich planach i moich radach.

Po pierwsze Aerobiczna Szóstka Weidera. Tak.. to jedna z najważniejszych spraw, ale trzeba mieć do tego cierpliwość i czas. Sama nie dawno zaczęłam, czuję się lepiej, taka chęć przypływa jak to zrobię. Efekty myślę, że będą ;D Mój przyjaciel robi - kaloryferek jest, więc ja tez zaczynam pracę nad sobą. Tu macie plan A6W ( nie wyraźne, ale zawsze coś; bardzo łatwo znaleźć na różnych stronkach internetowych ;D ):



Po drugie robię brzuszki, przysiady i takie ćwiczenie które znalazłam na innym blogu ( Odliczając kilogramy do wakacji ). Do tego co dwa dni bieganie, około 10 minut. Plan ćwiczeń znajdziecie na tych zdjęciach.




Zapisuję sobie także czy w danym dniu jadłam słodycze, staram się oszczędzać z jedzeniem, ale nie mam zamiaru się głodować ( dla mnie to chore jest xD ). Ważne aby kolację jeść około 18-19 i nie podjadać wieczorem. Pić 2 litry płynów i dbać o formę ;D Oto przepis na ładną figurę ( według Justyny - mnie ) ;D Czekam na uwagi i rady w komentarzach ;D To by było na tyle... Yoł, Yoł ;D








6 komentarzy:

  1. Trzeba się wziąć za siebie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba wziąść się za ćwiczenia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja się poddałam po 10 dniu weidera:c
    może się wzajemnie pooobserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja chyba zapozycze sobie na przyszły meisiąc plan brzuszków ;) tyle ze tak nie wiem czy bedzie efekt skoro nie umiem ich suepr dobrze robic ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, każdy blog na pewno odwiedzę ;D zapraszam na opowiadania, które będą się raczej nieregularnie. Pozdrawiam i dziękuję ♥