sobota, 25 maja 2013

$26

Yoł, Yoł ;D

Dziś piszę już osobiście ;D mam nadzieję, że spodobał Wam się ten pomysł, z którego skorzystałyśmy z moją przyjaciółką. Może kiedyś przy okazji ja napiszę posta na jej blogu ;P

Pogoda dzisiaj to jedna wielka masakra -,- ciemno, pochmurno, pada. Oprócz sprzątania pokoju, czytania i muzyki nic innego nie robię. Co do czytania - zaczęłam czytać książki po angielsku, ponieważ według mojej znajomej, która po angielsku mówi jak po polsku, dzięki temu lepiej będę rozmawiać i rozumieć ten język. Spróbuję także tłumaczyć piosenki, a potem sprawdzać czy na pewno dobrze to napisałam oraz kupię jakąś książkę z zadaniami. Tylko po co to wszystko ? A no właśnie, teraz bez angielskiego ani rusz, a że lubię ten język staram się też uczyć na własną rękę. Zastanawiam się tylko czego się jeszcze nauczyć... nie umiem się zdecydować między hiszpańskim a włoskim, pomożecie ? ;D


Troszkę się rozpisałam nie na temat, przecież dzisiaj MECZ - mianowicie Finał Ligi Mistrzów ! ;D Osobiście jestem za Borussia Dortmund, ale coś mi mówi, że jednak Bayern jest za bardzo doświadczony, ale znowu jest pod presją... no cóż wiele hipotez i myślenia, ja jednak stawiam na Borussie ( będzie 3:1 ;D ) zapraszam na 20:45 ! ;* Dziękuję za ponad 1100 wejść w ciągu miesiąca oraz 16 obserwatorów ! ;P To by było na tyle... Yoł, Yoł ;D





5 komentarzy:

  1. Świetny wynik ;) Ja stawiam na Borussię ! Z pewnością będziesz nawet musiała napisać notkę u mnie. Ja również mobilizuję się do nauki języków stawiam poprzeczkę na 4 ;)Wybierz hiszpański ;3
    Pozdrawiam cieplutko ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :)
    szczegóły tu: http://lullabyrun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Trudny wybór, ale stawiam na Borussię! ;D Oby dwa są kuszące, ale może hiszpański? ;D
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też czytam książki po angielsku

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytanie książek w języku obcym to jedna z najlepszych metod nauki języka <3 popieram i polecam z autopsji!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, każdy blog na pewno odwiedzę ;D zapraszam na opowiadania, które będą się raczej nieregularnie. Pozdrawiam i dziękuję ♥