piątek, 24 maja 2013

$25

Witajcie..!
Jak zapewne dostrzegliście dzisiaj nie Justyna tutaj pisze. Na wielu blogach spostrzegłyśmy taką wymianę, w której bloggerki piszą na innych blogach. My również postanowiłyśmy tak zrobić. Dzisiaj piszę dla Was ja, czyli Julka z bloga smileejj.blogspot.com Mianowicie Justyna poprosiła mnie dzisiaj o małe poprawki oraz napisanie tej notki. Dla mnie jest to ogromny zaszczyt uczestniczyć w tej wymianie i cieszę się, że mogę napisać dla Was ;) Przyznam, że inaczej pisze się na swoim blogu niż na czyimś dlatego post może wydawać się dość nudny. Dla mnie to wielka przyjemność i ciekawa zabawa. Z pewnością Justyna napisze kiedyś także u mnie :) Ja chcę Was zaprosić do śledzenia losów bohaterów jej opowiadania, które umieszczone jest w zakładce" Porwanie". Życzę Wam miłego dnia i bardzo dziękuję za to, że mogłam tutaj napisać. Powodzenia i dalszych sukcesów ^^
Zostawię Wam jeszcze kilka stylowych inspiracji.








6 komentarzy:

  1. Nie słyszałam jeszcze o czymś takim, ale to bardzo fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny blog, będę wpadać częściej :))
    +obserwuje; *

    maymiodek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. taka wymiana jest nawet fajna :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nigdy nie słyszałąm o takich 'wymianach' - Ciekwe doświadczenie. Do zakładki na pewno wejdę, gdyż kocham czytac opowiadania, a tym bardziej opowiadania napisane przez osobę będącą w podobnym wieku co ja :) Inspiracje bardzo fajne.Widać, że lubisz stonowane kolory, albo taki po prostu czysty przypadek .
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozdrowienia! Takie wymiany to moim zdaniem na plus, wprowadzają ożywienie na blogu :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, każdy blog na pewno odwiedzę ;D zapraszam na opowiadania, które będą się raczej nieregularnie. Pozdrawiam i dziękuję ♥