wtorek, 21 maja 2013

$22

Yoł, Yoł ;D

Dziś krótki post, ponieważ nie bardzo mam czas, były u mnie moje przyjaciółki ;D miałyśmy robić projekt ale jak zwykle przegadałyśym całe spotkanie. Jutro jedziemy na wycieczkę - do planetarium. Zapowiada się ciekawie, mam nadzieję, że będę mieć miłe towarzystwo. Zapraszam na kolejną część opowiadania która pojawi się jutro ;D Zostawiam Was z obrazkami, które mnie bardzo poruszyły ( ostatnie tak na poprawienie humorków xD ). To by było na tyle... Yoł, Yoł ;D







5 komentarzy:

  1. Ojej, wycieczka musi być wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, ale Ci zazdroszczę tej Hiszpanii w wakacje! Też bym tak chciała ;3 Mam nadzieje, ze zaszczycisz nas swoimi zdjęciami i opisem :D a może jakaś pocztówka z Barcelony ? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne demotywatory <33.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, każdy blog na pewno odwiedzę ;D zapraszam na opowiadania, które będą się raczej nieregularnie. Pozdrawiam i dziękuję ♥