czwartek, 23 maja 2013

$24

Yoł, Yoł ;D

Tyle nauki, stresu, pytań... okazało się, że na sprawdzianie z historii było 27 dat z ok. 150 xD no cóż, dzięki temu łatwo było zarobić dobrą ocenę. Dzisiejszy dzień mi się w ogóle cały udał. Dobre oceny, miła atmosfera i dość prosty sprawdzian. Niestety pogoda... zimno, wiatr wieje... nic tylko siedzieć w domu ;D Czas umila mi muzyka... dokładnie piosenka Nothing Else Matter, grane przez Sungha Junga - młodego chłopaka, dokładnie Koreańczyka, który gra od 9 roku życia, nie można się nie zakochać w nim, żałuję że chłopcy w Polsce tak nie grają, mogłabym ich tak słuchać całymi godzinami ;D. Ten piękny utwór jest idealny na takie deszczowe wieczory, można by tak siedzieć i myśleć ;) Polecam obejrzenie sobie choćby kilku piosenek w jego wykonaniu ( The Pirates Of Caribbean, Titanic, Desperado, piosenki Bruno Marsa i wieeele wiele innych.. ) przykro mi, ale nie potrafię wstawić filmiku :C postaram się następnym razem. A wy znacie tego cudownego chłopaka, słyszeliście o nim ? ;> Dziękuję serdecznie za ponad 1000 wejść w ciągu nie całego miesiąca, nie sądziłam, żę osiągnę taki wspaniały dla mnie wynik ♥ To by było na tyle... Yoł, Yoł ;D









4 komentarze:

  1. ja go nie słyszałam, aczkolwiek wiem że nastolatki się w nim kochają heh
    w Polsce też zdarzają się utalentowani chłopcy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja o nim nie słyszałam, ale będę musiała sobie posłuchać ;D Brzmi zachęcająco ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. I'm pretty sure that last picture is not sungha.. o-o

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham go. Myślałam że z polski nikt go nie zna a tu proszę ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, każdy blog na pewno odwiedzę ;D zapraszam na opowiadania, które będą się raczej nieregularnie. Pozdrawiam i dziękuję ♥