poniedziałek, 20 maja 2013

$21

Yoł, Yoł ;D

Dzień Matki zbliża się ogromnymi krokami - już w niedzielę. Mama to przyjemność i najtrudniejszy zawód jednocześnie. Tylko, że nie ma wolnego, pracuję się w święta i niedziele, 24 godziny i 7 dni w tygodniu. Dlatego ten raz w roku można by dać mamie trochę wytchnienia, jakiś drobny prezent, z tej okazji przygotowałam kilka pomysłów na prezent:

- zorganizuj wyjazd na rowerach,
- podziękuj, że z Tobą tyle wytrzymuje ;D,
- choćby na pozór zwykła laurka,
- uwielbia róże ? Może bratki ? Biegnij po nie do kwiaciarki,
- zrób coś czego nigdy nie robiłaś - umyj naczynia, wyrzuć śmieci,
- przygodowe, młodzieżowe może książki kolorowe ?,
- jakiś ciekawy kubek na kawę,
- fartuszek, rękawiczki dla kuchennej wojowniczki,
- film z George'm Clooney'em,
- płyta z ulubioną piosenkarką,
- zrób coś aby ten dzień był inny niż zwykle !


Rymowanki wymyśliłam sama, dziwne no ale ;D może kiedyś wymyślę jakiś wierszyk, hahahaha xD
Mam nadzieję, że pomysły Wam się spodobały, nie jest ich zbyt wiele, ale na pewno znajdziecie coś dla swojej mamy. Jeszcze raz serdecznie zapraszam do zakładki " Porwanie " na opowiadanie oraz proszę o szczerą opinię, chcę wiedzieć co jeszcze mam poprawić ;D Liczę na Was, to by było na tyle... Yoł, Yoł ;D








8 komentarzy:

  1. Dobrze, że taki post się pojawił, bo nie mam pomysłu co dać mamie w prezencie.^^ Propozycje są dobre i z czegoś skorzystam ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. No ciekawe propozycje, ale fartuszka to bym nie dawała. Po co ten prezent ma kojarzyć się z obowiązkami? Cała reszta fajna. :) Ja i moi bracia zamówiliśmy dla mamy narysowanie naszego wspólnego portretu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za komentarz i także obserwuję :) Zgadza się, ta scena jest bardzo interesująca. Jednak najbardziej w tym wszytskim ciekawe jest to, iż muszę rzucić się w objęcia mojemu Gustawoi z miną dość błogą, co w moim wykonaniu może wystraszyć publikę, ale trudno :)
    No tak , dzień matki! W tym codziennym biegu można zapomnieć. Dzień leci za dniem , a ty nawet tego nie zauważasz.
    Trzeba będzie coś zorganizować, bo przecież mamę ma się tylko jedną. Jednak chyba moim prezentem (heh) będą wyniki testu. Muszę się jednak zastanowić, czy to na pewno będzie miły prezent ;p
    Hmm, może skorzystam z Twoich rad i kupię coś fajnego .
    Jeszcze zobaczymy.
    Serdecznie pozdrawiam , a rymy jak na mojej lekcji polskiego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Ziemia Egiptu BIKOR do wygrania! :) Zapraszam! :*
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/2013/05/mae-rozdanie-wielka-nagroda.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomocny post, coś wybiorę.

    am-aam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam zamiar upiec dla mamy babecki i kupić kubek na kawę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja dla mamy zamówiłam płyty jej ulubionego wykonawcy poza tym kupie jej jakiegoś kwiatka. Walczę też dla niej o wyjazd do spa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jeszcze nie mam pomysłu na prezent dla mamy ;c

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, każdy blog na pewno odwiedzę ;D zapraszam na opowiadania, które będą się raczej nieregularnie. Pozdrawiam i dziękuję ♥