piątek, 3 maja 2013

$8

Yoł, Yoł ;D


Chciałabym Wam opowiedzieć co tam się u mnie dzieje, ale niestety... wszystkie plany mi nie wyszły ;/ no ale muszę patrzeć optymistycznie, jeszcze 3 dni, muszę je dobrze wykorzystać ;D

Dziś może trochę o sporcie ;D Mianowicie opowiem wam o mojej ukochanej drużynie - Realu Madryt ♥ nie jestem sezonowcem, uwielbiam ich grę, podejście i to wszystko ;D Dla mnie w najlepszym składzie powinni się znaleźć:
- Iker Cassilas,
- Pepe,
- Sergio Ramos,
- Raphael Varane,
- Alvaro Arbeloa
- Luka Modric,
- Xabi Alonso,
- Angel Di Maria,
- Mesut Ozil,
- Karim Benzema,
- Cristiano Ronaldo.








Nie znam się znowu aż tak, ale sądzę, że taki skład byłby naj ;D Na koniec pokażę Wam hymn Realu Madryt po hiszpańsku i po polsku ♥


Oryginał po hiszpańsku ( tylko refren ) 


¡Hala Madrid!, ¡Hala Madrid!
Noble y bélico adalid,
caballero del honor.
¡Hala Madrid!, ¡Hala Madrid!
A triunfar en buena lid,
defendiendo tu color
¡Hala Madrid!, ¡Hala Madrid!, ¡Hala Madrid!


Tłumaczenie po polsku ( tylko refren )


 Naprzód Madrycie! Naprzód Madrycie!
Szlachcic i waleczny przywódca,
rycerz honoru.
Naprzód Madrycie! Naprzód Madrycie!
By zwyciężać w pięknej walce,
w obronie swoich barw.
Naprzód Madrycie! Naprzód Madrycie! Naprzód Madrycie








To by było na tyle... Yoł, Yoł ;D



















































































































19 komentarzy:

  1. nie znam się na piłce nożnej ;<

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dzięki mojemu blogu się poznasz ;D naprawdę warto, wpadnę na Twój blog ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam sport ale inne dziedziny....na blogu dowiaduje się coraz więcej na twój temat. Już tyle twoich zainteresowań tu się pojawiło.jestem twoim blogiem bardzo zachwycona. Miłego końca weekendu majowego.
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam ;D na razie tylko sport i muzyka ;P i wzajemnie

      Usuń
  3. Rzadko kiedy się zdarza, żeby dziewczyna tak bardzo interesowała się piłką nożną ;) Można dowiedzieć się coraz więcej ciekawych rzeczy na Twój temat ;D
    Uśmieszek ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam piłkę nożną i lubie Real, ale nie jest to moja ulubiona drużyna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ;D a jaka jest twoja ulubiona ?

      Usuń
  5. podoba mi się , często będę tutaj zagladac , obserwuje , zapraszam na obserwacje do mnie http://veronikas-wawro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama nie jestem fanką piłki nożnej, ale post ciekawy ;)

    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na blogu częściej będą się pojawiać porady i tym podobne ;D dziękuję, wpadnę do Ciebie ;P

      Usuń
  7. nie znam sie za bardzo na pilce noznej ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam się na piłce, ale lubię sobie czasem pooglądać jak biegają przystojniacy po boisku!

    Pozdrawiam, SL.
    lekkiebzdury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, co do przystojnych to potwierdzam ;D Pozdro

      Usuń
  9. Fajny mają hymn <3.
    Lubie oglądać piłkę nożną jak dobrze grają. Za tą drużyną akurat nie przepadam, może to z powodu Ronaldo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe ;D ja do niego nic nie mam, bo ma talent ;P ale bardzo cenię sobie Ozila oraz Benzeme ;P

      Usuń

Dziękuję za komentarz, każdy blog na pewno odwiedzę ;D zapraszam na opowiadania, które będą się raczej nieregularnie. Pozdrawiam i dziękuję ♥