wtorek, 14 maja 2013

$17

Yoł, Yoł ;D

Dzień jak każdy, ale...
- 3 kartkówki,
- poprawa z polskiego,
- ciekawe lekcje,
- zabawa na całego z przyjaciółmi.

Co do kartkówek, no to nudy ;D mam nadzieję, że poszło mi dobrze.
Konkretnego tematu nie mam, ponieważ muszę się pouczyć na fizyki ( ciśnienie i regułki O.o ).. od tego może zależeć moja ocena końcowa -,- Stresik mam ale jest okey.

Niestety dziś nie mam nic ciekawego do opowiedzenia - jakoś nudnawo dzisiaj. Jedyne co mogę stwierdzić to to, że dzień uważam za udany. Prawie cały dzień spędziłam z przyjacielem i przyjaciółką. Jak zwykle porządnie się wyśmialiśmy ;D Chciałam napisać kolejny tematyczny post, miałam przygotowane pomysły i wiedziałam jak i co będzie wyglądać, ale ze względu na naukę nie mam zbytnio czasu. Na jutro postaram się przygotować post o ( ? ) ... ( ? ) zapraszam do przeczytania ;D 

Mam pewną wiadomość. Prawdopodobnie od niedzieli zaczną się pojawiać opowiadania, ale o tym wspomnę za parę dni ;D zainteresowanych zapraszam do czytania, myślę, że przypadną Wam do gustu. Chcę też wspomnieć o obrazku, który jest na dole - jeśli ktoś chce się czegoś o mnie dowiedzieć, to ten zwykły na pozór tekst, dobrze mnie opisuje. To by było na tyle... Yoł, Yoł ;D





4 komentarze:

  1. Ja miałam dzisiaj test kompetencji z polskiego i od niego zależy moja ocena z polskiego, więc stres też mnie dotkną :>

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak nasza zabawa dzisiaj była megaa <33 Również uważam dzień za udany, ob tak dalej :) Fizyka, ten ból ;/ Będę czekać na opowiadania ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. a o czym będą opowiadania ? ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle mnie ominęło^^ Opowiadanka..! W takim razie czekam ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, każdy blog na pewno odwiedzę ;D zapraszam na opowiadania, które będą się raczej nieregularnie. Pozdrawiam i dziękuję ♥